Skatere sutter nosser

Latest post 08-31-2009 15:09 by Anonymous. 7 replies.
  • 08-13-2009 9:40

Skatere sutter nosser

Det træls at læse jeres intetsigende indlæg. En proportionel afgrænsning fremhæver tydeligt jeres underbelagte lorteliv, som bliver spildt på at lalle rundt på 4 hjul mens i tror i er seje.

/Sut nosser

• 08-13-2009 15:06 In reply to

Re: Skatere sutter nosser

sejt, jeg kiggede lige på tacky for første gang i 2år og folk skriver stadigt lort:P

• 08-13-2009 23:22 In reply to

Hold da op der er en der har brugt laaang tid på at læse ordbogen igennem, så han kunne lyde ekstra klog når han sviner andre til. I det mindste bruger jeg min ungdom på at have det sjovt, i stedet for at sidde hjemme dag efter dag og læse for at kunne få sig en uddannelse der tager 8 år, når jeg går hen og bruger 4 år på en uddannelse som tømrer og alligevel kommer til at tjene mere end dig, og samtidig kunne have det sjovt mens jeg uddanner mig....

• 08-14-2009 17:20 In reply to

Er det stadig Chris Cole der kører svedigst street, eller er der kommet en ny challenger til titlen som verdens sygeste skater?
  • 08-14-2009 17:20 In reply to

Er det stadig Chris Cole der kører svedigst street, eller er der kommet en ny challenger til titlen som verdens sygeste skater?

• 08-15-2009 16:50 In reply to

Der er nok kommet mange men ved ik hvordan de skulle afgøre det.. det eneste jeg lige ka komme i tanke om skulle være X-games som er "verdens sygeste skater" som Paul Rodriguez lige har vundet i år og Ryan Sheckler vandt det sidste år.. så er der selvfølgelig "Skater of the Year" titlen som både chris cole og andrew reynolds har (ved ik om der er flere der har den men er der jo nok) ved bar ik lige hvem den sidste der har fået titlen er.. Men må sige Chris Cole er en mega nice skater.. men synes stadig der er folk der overgår ham..

• 08-26-2009 17:05 In reply to

HAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHA, nej nu må jeg le. Seriøst det var næsten for pinligt at læse. hahahaha. Hvad i helvede godt får du ud af at skrive så "klogt"? Man ved bare hvad det er du er ude efter. Fucking geek

• 08-31-2009 15:09 In reply to

Seriøst, den griner du gav mig har lige reddet min dag. <3

Page 1 of 1 (8 items) | RSS