snowboard og skateboard

Latest post 02-17-2010 18:40 by Anonymous. 8 replies.
  • 11-16-2009 17:32

snowboard og skateboard

hey.. jeg skal snart på skiferie for første gang og ved ikke hvad jeg skal vælge ski eller snowboard.. jeg skater meget.. og så ville jeg hører om snowboarding er noget af det samme som at skate.. eller hjælper det hvis man har skatet og så man skal stå på snowboard
  • 11-17-2009 16:28 In reply to

Re: snowboard og skateboard

Snowboard er helt klart fedest og sjovest imo.. Du skal ikke lade dig påvirke af folk der siger man skal lære at stå på ski først, for det er da nok det dummeste man overhovedet kan sige.. At være god til at stå på ski vil overhovedet ikke hjælpe en som snowboarder..
    Husk håndledsbeskyttere under handskerne de første par gange, hav tålmodighed og vær klar på at få ondt i røven de første par dage..

• 11-17-2009 16:29 In reply to

Og at du er skateboarder vil også hjælpe dig rigtig meget..

• 12-17-2009 16:28 In reply to

det hjælper meget lidt at have været på ski men det er kun fordi så ved du hvad du kommer ud i!!!

• 12-18-2009 11:52 In reply to

hvaa' er du bøss eller hvad? snowboard helt klat

• 12-18-2009 20:59 In reply to

men jeg har jo ikke stået på nogle af dele jeg ville høre om det var letter hvis man havde skatet også skulle stå på snowboard

• 01-06-2010 22:01 In reply to

er der nogle af jer der har prøvet at stå på snowboard. og kan sige sådan hvor svært det er

• 02-15-2010 15:47 In reply to

det er lettere at komme igang med snowboard end med ski. Ski krydser hele tiden og man skal være ret øvet før det er sjovt overhovedet..

• 02-17-2010 18:40 In reply to

anbefaler snowboard. det er jo selvfølgelig litt annerledes da man er fast-spent på snowboard enn det man er med skate. men det viktigste er jo at du har balansen i orden, og det regner jeg med at du har. som med alt nytt er det vanskelig i begynnelsen, men etter man har lært seg å svinge og bremse fremover og bakover på snow, glir resten av seg selv.

Ps: Anbefaler også knebeskyttere under snow-buksa. Så slipper man å ha blue-knees.

hvor skal du kjøre?

Page 1 of 1 (9 items) | RSS